ssylwia blog

Twój nowy blog

30 sierpnia 2007

1.jpg2.jpg

Osoby:

Energiczny Chłopczyk – dziecina dynamiczna, nadmiernie przedsiębiorcza.
Zrezygnowana Mamusia – posiadaczka synka i obfitych zakupów.
Nobliwa Staruszka – przedstojąca mamusi w kolejce do kasy.
Wymalowana Blondyna – przedstojąca Nobliwej Staruszki, model „tipsy, tapeta
i woda utleniona”.

Miejsce i czas akcji: Znany Supermarket, godziny wieczorne.

Energiczny Chłopczyk biega
Zrezygnowana Mamusia: Nie biegaj.
Energiczny Chłopczyk biega dalej
Zrezygnowana Mamusia: Nie biegaj. Proszę.
Energiczny Chłopczyk biega dalej
Zrezygnowana Mamusia: Natychmiast przestań biegać.
Energiczny Chłopczyk biega dalej
Nobliwa Staruszka życzliwie, z promiennym usmiechem: Ach, zupełnie
jak mój prawnuczek. Niech się pani nie denerwuje.
Dziecko ma dosyć zakupów. Ja zreszta też.
Zrezygnowana Mamusia z nieskrywaną ulgą: Tak, ja też.
Wymalowana Blondyna: O tej godzinie bachory to już powinny być w
łóżkach!
Nobliwa Staruszka: A k…y w pracy!

.. co prawda za wczesnie o jakies 2 tygodne… ale nadszedl…
15 marzec 2007 godzina 21:25. :))
A mial byc uparty baranek a tu prosze rybeczka… :))
dadam jeszcze 3440g, 55 cm.

… i się przyzwyczaiłam, ze brzuch żyje własnym życiem…
Ale żebym przez brzuch nie mogła sobie makijażu zrobić??
Najgorzej to z namalowaniem równej kreski. Wymaga troszkę skupienia a tu nagle brzuch faluje i nie da rady. Z 30 min się męczyłam… aż w końcu odpuściłam. Ale ja się nie dam tak terroryzować :)

Znalezione w internecie:
Mój poród bardzo się przedłużał. Po jakichś 10 godzinach mocnych skurczy
lekarze zdecydowali o podaniu mi jakichs leków przeciwbólowych.. Ale chyba za
bardzo przesadzili ponieważ ja wpadłam w jakiś dziwny stan i (co mówił mi
później mój mąż głośno krzyczałam ‚ ŚWIĘTY MIKOŁAJ MUSI MIEĆ POMOCNIKÓW’. O co
mi chodziło do dziś nie wiem, ponieważ rodziłam w czerwcu.. Na szczęście po
kolejnych 3 godzinach zdecydowano o cc. I wtedy już bardziej jakaś bylam
przytomna.. W czasie operacji lekarze opowiadali sobie mniej więcej takie
rzecz ;
-zaszywamy już?
- nie no może wyjmijmy najpiew dziecko..

zimno…

2 komentarzy

… sie straszne zrobilo
a ja zaczelam chodzic z brzuchem na wierzchu … :))

3 komentarzy

Żona do męża:

- Wychodzę na chwilę do sąsiadki. Rusz się i wykąp dziecko!

Po chwili w całym bloku rozlega się wrzask dziecka. Przerażona kobieta wbiego do łazienki i widzi męża trzymającego nad wanną dziecko za uszy.

- Co robisz idioto! Urwiesz mu uszy!

- A co, mam sobie ręce poparzyć!?

????

3 komentarzy
…ja nie wiem czy sie wsciekac czy plakac czy sie smiac…
u mnie nic nie moze byc normalnie i tak jak potrzeba…
zawsze musi byc inaczej…
bo list polecany z warszawy do gdyni idzie do 3 tygodni… Ciekawe bo z gdyni do wawy normalny szedl 3 dni :-))
Nienawidze WARSZAWY!!!!!!!!!!!

… zbliza sie wielkimi krokami…
Wiec wybralamm sie do solarium na 10 min…

i jak ja bede dzis spac??

hihihihi

tia…

5 komentarzy

zycie to nie bajka…
czas wroocic do rzeczywistosci…
ile mozna bylo zyc zloodzeniami…
nawet tak pieknie i misternie urzeczywistnionymi…
Chyba wroocilam do poonktu wyjscia
Witajcie lzy i smootki…
Zegnaj radosc beztroska i …


  • RSS