ssylwia blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 8.2003

Cytat…

2 komentarzy

Jeśli twój problem da się rozwiązać, to czy masz o co się martwić?
A jeśli rozwiązać się nie da, to czy martwienie się coś ci pomoże?
Szantidewa

Zgoobilam…

2 komentarzy

… serdooszko… ktoore nosilam bardzo bardzo dloogo…
A. moowi ze to znak….

hmm…

1 komentarz

… na dzizen dzisiejszy jestem szczesliwa… naprawde… nie mam samochodu… nie mam kasy… ale mam wspomnienia… mam nowa pasje… paralotnie… mam tez…… (to moze poozniej aby nie zapeszyc) i mam tyle ciekawych rzeczy do zrobienia…
hihih i znowu get busy…. :-))))

… to pisze… hihihih….
Cos dzis jestem strasznie poddenerwowana… i nawet nie wiem czym… moze to przez samochood, moze przez faceta?? a moze przez jedno i droogie… a moze bo TAK!!!
hihihihi
i ostatnio w koolko texas – guitar song i Get busy- Sean Paul… strasznie mi sie to kojarzy z afryka… :-))


  • RSS